مصر گردشگر نمي‌پذيرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مصر گردشگر نمي‌پذيرد
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 57
نویسنده : مولوی
با بحراني شدن اوضاع در «مصر»، وزارت امور خارجه مصر از تمام آژانس‌هاي مسافرتي و گردشگري خواست، برنامه‌هاي مسافرتي خود به اين کشور را لغو کنند.

به گزارش ايسنا، ساعاتي قبل وزارت امور خارجه «مصر» به سفارتخانه‌هاي خود در تمامي كشورهاي جهان دستور داد تا اطلاع ثانوي از صدور ويزاي گردشگري براي گردشگران خودداري كنند.

به گزارش ورد توريسم، وزارت امور خارجه «مصر» همچنين از آژانس‌هاي مسافرتي خواسته برنامه‌هاي مسافرتي خود به اين كشور لغو كنند.

اين در حالي است كه در طي روزهاي گذشته و با اوج گفتن اعتراضات در مصر، كشورهاي مختلف جهان ازجمله آمريكا، كانادا، استراليا به گردشگران خود در خصوص سفر به مصر هشدار داده و كشورهاي ديگرنيز گردشگران خود از به سرعت از اين كشور خارج كردند.

در اين شرايط كارشناسان صنعت گردشگري شرايط صنعت گردشگري اين كشور را كه منبع اصلي درآمد مصر بوده را بحراني دانسته و از زيان يك ميليارد دلاري گردشگري مصر از بحران سياسي اخير خبر داده‌اند.

تا قبل از بحران سياسي اخير، صنعت گردشگران منبع اصلي درآمد كشور مصر و منبع اشتغال دو ميليون نفر بوده و اين كشور در طي سالهاي اخير سالانه بيش از 10 ميليارد دلار از محل اين صنعت درآمد داشت كه اين رقم در حدود 11 درصد توليد ناخالص داخلي مصر (GDP) بوده است.

اكنون تعداد گردشگران مصر به صفر رسيده و بسياري از كشورها تلاش‌هاي خود براي جذب گردشگران مصر به كشورهايشان آغاز كرده‌اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: